Mencari Bilik Sewa di Kampar ? | KAMPAR4RENT. Pekan Kampar salah sebuah pekan di negeri Perak Darul Ridzuan mungkin sangat asing bagi seorang pelajar yang akan meneruskan pengajian di Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) malah terpaksa berjauhan dengan keluarga serta jauh dari keselesaan dan kebiasaan sendiri.  Apabila merantau untuk menuntut ilmu sebagai seorang pleajar mereka kena berusaha mencari bilik sewa untuk tempoh pembelajaran dan untuk sesetengah pelajar yang mendapat hostel didalam kampus mereka tak perlu risau dalam semester pertama tapi untuk semester kedua mereka harus bersiap sedia untuk mencari rumah atau bilik sewa yang berpatutan dan mengikut bajet mereka.

Tapi jangan risau sebab Umi nak kongsi satu laman web yang menyediakan senarai sewa bilik di sekitar Kampar, Perak. Dengan adanya lama web ni kita hanya perlu masuk dan pilih tempat serta harga yang menepati bajet.  

Jom layari KAMPAR4RENT.COM untuk membuat carian seterusnya.

Kampar4rent dibina dengan tujuan untuk memudahkan para pencari bilik sewa dengan kadar yang berpatutan di sekitar Kampar, Perak.  


Dengan lebih dari 747 lokasi didaerah Kampar, sememangnya amat mudah untuk kita memilih rumah sewa mengikut kehendak dan citarasa kita.


Sungguh mudah! Kita hanya perlu isikan lokasi yang diingini, harga mengikut bajet, tarikh kemasukan, tinggalkan no untuk dihubungi dan tekan cari (search).  Tekan butang Advanced Filters sekiranya kita ada permintaan istimewa seperti inginkan bilik berhawa dingin, dengan wifi, berperabut, berkongsi bilik air atau bilik air persendirian dan lain-lain.

Pendek kata semuanya sangat mudah serta user friendly.  Jadi tunggu lagi dan jangan risau harga yang ditawarkan memang terbaik dan pasti mengikut bajet kita


Laman Sesawang


No Untuk dihubungi
016-520 7099


Email
rickyiz@gmail.com