Hari Keluarga KHHHR di Bukit Cerakah

10:15 PM

Tahun ni kita dapat sponsor dari abang sulung, Bang Chaq yg agak baru pencen...OKB la gamak nyer kann.  Dah encik sponsor menetap kat Kelang..dh jadi orang Selangor jadi lokasi hari keluarga kali ni kat Bukit Cerakah yg memang kat dalam Selangor kan..

Dah lama SSL tak datang ke tempat ni, ada la sekali waktu mula2 dibuka dulu la.  Banyak aktiviti kat sini..berbasikal, jungle trekking, dan apa yang berkenaan alam la..

Alhamdulillah...semua berjalan lancar dan yang best kali ni sebab penginapan ada sponsor, jadi ada duit lebih untuk t-shirt untuk semua ahli..dan seperti biasa bila hari keluarga jer..mesti kami akan gotong royong memasak..lebih sedap..lebih berkhasiat..lebih jimat..

siap ada banner tu kan...penuh dgn nama2 keturunan..

pelan lokasi
Penganjur ahakss dgn para sekretariat masih memerah otak utk games kiki...
Ada satu kejadian yang sangat kelakar bila mana sekumpulan monyet yang mmg pemastautin tetap ni dah buka bekas susu anak SSL yang bongsu Aca dan seluk tangan kedalam bekas tu huhu bijak sungguh depa ni..walhal kami tinggal beg dan segala perkakas kat luar sebab nak berkumpul di salah sebuah rumah..hadoiiii apa lagi kena la buang susu tepung tu...risau gak kot2 la nanti boleh mendatangkan penyakit...kesian Aca tapi nasib baik la dia sporting..haha


sepupu juga kawan baik dan juga seteru hehe...almaklumla sama umur pastu pula applepie ni lebih bossy 


aksi-aksi para peserta

hahahaha...lawak kan anak beranak ni..my younger brother chef Ross dgn Aqil dengan tidur berirama...hadoiiiii

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB