15 Ogos...bulan mengambang...bulan lahir..berbulan2

11:51 PM

Dah memang ku duga dah..bulan akan mengambang....(mencuri FB wall post seorang teman sekolah lama...Cik Zita Shahbudin..kelas la ayat you tu...saya sukerrr) Apa2 pun mengambang ker tidak puasa tetap diteruskan..kena la control pride...x payah tunjuk kat staff yang kita ni uzur...huhhh uzur la sangat tu.




15 Ogos juga la hari lahir kekanda ku yang ke dua...Puan Azizah ke 53 tahun...fuhhhh...mmg kekandaku ni mmg cantik ala2 anak mami pun ada dengan hidung mancung nya dan makin tua makin bergaya.  Dia ni la tukang buat kueh raya ku dan sememangnya dia mmg sungguh seni baik kraftangan atau apa2 pun la berkenaan hantaran dan kerja2 mengubah ni...dan aku adiknya yang mmg sah2 kerastangan..dulu kinia dan selamanya..hahahaha. Guess anak2 dia yang semua dah besar panjang dan cucu dia pun dah buat celebration buat dia...tu pasti!  Happy Birthday Kak Lang

15 Ogos bersamaan hari lahir seorang sahabat yang bernama sama dengan kekandaku...Cik Azizah bt Mohamed aka Jeyja aka Gja..kalau x silap yang ke 32...masih bujang lagi..masih study lagi..Semoga dia dipertemukan dengan jodoh dengan segera..
Dan tarikh 15 Ogos ni jugak la tadi pagi aku membawa kedua2 staff aku Cik Rosheta dan Incik Maswan ke Mindef untuk mengambil waran udara dan sesambil menunjuk kat mereka camner buat sales..mmg mudah. Tapi sebab ofis x de orang jadi x leh ler kemana melainkan utk ambik waran...  Siap si Maswan cakap lain kali kalau nak ambil waran dia boleh ambilkan...huhhh...ok gak tu. 

Dan hari ni la jugak budak freelance tu dok lepak lepas antar waran..berborak...dari satu ke satu tajuk sampai la kes MAS...ishhh kalau nak cerita kat sini mmg panjang lebarrrr,.  Tu pun dekat 2 jam la plak dia lepak..isshhh. Tak lama dia pergi dtg pulak si Nyah sorang ni ...ni lagi satu mmg pot pet pot pet...letih melayan si Nyah ni. Nasib baik bulan posa if tak...lepak pulak kat kedai makan ler pulakkk.  Fuhhh nasib baik  

Itu la perjalanan hari ku hari ni...rasa macam x de quality sungguhhh.  Arghhhhhh....siapa kata jadi pengurus tu kerja senang..mudah dan hebat????  

Aduhhhhh....headcounts oh headcounts
  

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB