Kes mencabut gigi sicilik Icha

8:22 PM





 Alahai si bongsu ni memang banyak akal hatta banyak kerenah betul. Gigi bawah dia tu dah lama longgar dan bila diperati dah tumbuh gigi baru...ishh rasa geram jer nak tolong cabutkan hihi..ditahankan rasa tangan yg semaking gatal nak peleqoh bak kata orang utara bermaksud nak paksa dengan pegang kaki tangan dia tapi ditahan sebab ayah dia ada..bukan ayah dia tak bagi cabut tapi dia mmg tak berani bab2 cabut gigi ni kalau...fobia darah gitu..hahaha.

Dek rasa yang membuak2 dan memang niat hari ni mesti nak kena cabut gigi juga sebab rasanya kalau tolak dengan lidah pun boleh tercabut.  Kak Yang dia sedaya upaya cuba dan pelbagai helah pulak dia ni..rasa nak muntah la..nak minum air la..nak buang air la..hishhhh...penat sungguh dan akhirnya dengan helah dan lakonan naik angin dan tinggikan suara...tercabut la sudah gigi tu..legaaaa.  Berpeluh2 dek sebatang gigi..hahaha

akhirnya berjaya..keh keh keh

hehehe dah janji nak bagi duit kalau giginya dicabut...opps bakul belakang tu jangan tengok...

malu nak tunjuk gigi yang dah dicabut
 Tengok gambar dia ni siap ada luka didahi lagi kan..tu sebabnya hari Jumaat hari tu 01 Nov 2013 dia terjatuh sebab ada budak tolak dia masa turun dari van sekolah.  Kata Icha. budak tu terhegeh2 nak beli aiskrim sampai tertolak dia.  Jadi pakcik van pun hantar la dia balik ke rumah Tok Mak dia.  Apa2 pun kalau budak2 ni jatuh pasti luka la sebab beg sekolah diaorang ni memang sarat dengan buku sekolah..nasib baik bengkak dah surut tapi luka tu masih ada sikit sampai dah sikit kecomelan anak Umi ni sikit..alahai budak2 kan.  Tempohhari luka kat bibir sampai bengkak pun sebab kena tolak...nothing serious tapi cikgu telefon untuk suruh datang jemput sebab bibir dah macam bibir negro dah..kah kah kah dan seminggu jugak la dia x boleh makan nasi biasa kecuali bubur dan bubur dan sup..

*********



You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB