Anak bujang..dah makin dewasa

10:53 PM



Pejam celik pejam celik dah semakin dewasa anak bujang SSL ni..sado dan handsome pulak tu ≧▂≦ siapa nk puji lagi kan kalau bukan Ummi dia sendiri. 23 tahun macam baru je dilahirkan dan kelahiran yang mencorakkan kehidupan kami.  Dilahirkan pada 24 Ogos 1993 jam 0950 dengan berat 3.4kg namun tak susah semasa melahirkan dan juga masa dalam pantang..tak banyak ragam. Syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah swt atas kurniaanNya.  Setahun dua lagi kot dah beristeri pulak kan.


Double congrats untuk Ayong sebab tak sah jawatan kat syarikat gergasi tu dan harap dapat la sambung belajar lagi..dan semoga terus maju dan berjaya..Aamiin

Buat anakandaku Ayong >>

I wish you the strength to face challenges with confidence..
I wish you the wisdom to choose our battles carefuly..
I wish you adventure on your journey and may you always stop to help someone along the way..
I wish you listen to your heart and take risks carefully
Remember how much you are loved
I am so proud of you..we are so proud of you.
Happy 23th birthday (̲̲̅̅) Ayong Muhammad Azmer (̲̲̅̅)
Semoga dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat (◕‿◕✿)


You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB