Berjaya ajak famili ke Ramen Kungfu

11:41 PM

Assalammualaikum wbt

Hari tu terawal datang nak makan tapi kedai tak buka lagi sob sob..jadi beralih la makan kat tempat lain..tapi kali ni pergi lagi dan Alhamdulillah dapat jugak bawak dhubby dan anak2 merasa walau mmg bukanlah selera dhubby dan the boys..keke.

Dah masuk kali ke 2 makan kat sini..sebelum ni makan dengan rakan sepejabat dan memang kami menyukainya tapi untuk anak2 tu kena la ikut sebab tu ada yang makan nasi..hehe







siapa suka dumplings..angkat tangan keke



tengah menguli tepung sebelum dijadikan mee tarik


Cantik pulak kan dapat parking kereta betul2 sebelah kedai makan ni..memang dah rezeki kan


You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB