07 Oktober..Selamat Hari Lahir Miya..ke 16

11:04 PM

Buat anakanda Miya (̲̲̅̅)(̲̲̅̅).

Sesungguhnya setiap ibu menginginkan anak yang kian meningkat dewasa, semoga menjadi anak yang solehah, cemerlang dalam pelajaran, berjaya dalam kehidupan dan hidup dengan penuh keberkatan dan diberkati Allah swt.  Ummi akan terus berdoa untuk kesejahteraan, kebahagian dan kejayaan Miya.  Love you always and forever!(̲̲̅̅)(̲̲̅̅)

Image result for 16th birthday


Sigadis manis ni dah makin payah nak ambik gambar dia..geram betul tapi mungkin ada eloknya kan. Seorang peminat tegar cerita Korea yang kalau tanya dia tau jer dia kalau hal2 Korea ni sampai la ke bab makanan Korea.  Pandai jugak memasak dan mereka masakan dan antara yang paling sedap dia masak nasi goreng Tom Yam dan memang Ayong puji tinggi tu.  Antara adik beradik dia la yang paling putih macam pakai klorox kata d'hubby dan seorang pencinta haiwan..anak bulus² kat rumah tu dia la yang mandikan, sediakan makanan dan jadi teman dia bermain²
 hearty laugh emoticon


You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB