Lagu Lamunan Terhenti yang berhantu...

9:58 PM

Bersempena Gegar Vaganza minggu ni, Umi dapat tau yang Shidi Data akan menyanyikan lagu ni berduet dengan Ezlynn dan diharapkan jangan la terover tukar sebab Lamunan Terhenti memang favorite Umi dan bukan saja lagu ni..antaranya Cinta Tak Kenal Siapa, 1 2 3 4, Permaidani dan yang best jugak DiKala Asmara Lepaskan Layarnya...mmg best giler lagu ni.

Lagu Lamunan Terhenti mmg buat Umi tangkap fefeling dulu..dan dulu suara Aris ni mmg buat kira tahap macho giler..walau penyanyi ni tak la hensem sangat..hensem lagi dhubby kekee.

Eh...nak tonton Suri Hati Mr Pilot la pulak...jommm


Meh Umi share lirik lagu..mesti budak2 skrg tak tahu lagu ni kot..hehe

Entah mengapakah hatiku bergetaran
Bila bertemu lagi oh! kekasih lama
Ku cuba selindungkan api keresahan
Namun perasaan ini berapi di dalam

Ku kira angkau sudah melupakan
Kerna itulah engkau nampak tenang
Lainlah aku walau ketika ini
Masih membara ingatanku terhadapmu

1
Ku singkap kenangan dulu
Sewaktu kasih berputik
Kugenggam erat tanganmu
Kau tunduk sembunyikan wajah
Namun dapat aku meneka hatimu
Sehati denganku

2
Lalu kau mendongak berbalas renungan
Dan dengan perlahan tangan kau lepaskan
Kau pun berlalu dalam kepekatan malam
Tinggal aku seorang

( ulang 1, 2 )

Terhenti lamunan bila ku dikejutkan
Engkau dipimpin pergi oleh seseorang
Dalam keterpaksaan kau melangkah kaki (pergi)
Namun sempat jua kau menoleh ku disini

Mode : terkenang zaman dulo2..

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB