CONTEST #LASTGIFT BY SOFIEADIE

2:06 PM

Assalammualikum wbt..

Salam Isnin..ehh dah 2 hari tak mencatat sebab tak sihat..tak per kita kita boleh coretkan nanti hari ni..perah otak dan lajukan jari jemari menaip keke...harap2 cuti hari ni boleh la dimanafaat dengan baik sekali..

Okie...jom kita join segmen Sofieadie ni..menarik hadiahnya tapi bukan la hadiah yg kita cari sangat tapi silatulrahim sesama kita dan kalau dapat menang hadiah tu dah kira bonus kan.

Syarat mudah jer untuk turut serta..isi borang dan selebihnya nak tau sila klik kat banner ok.  Bak kata Ana Suhana ..the more the merrier kan

banner, contest, blog, giveaway


You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB