Peluang pekerjaan di Genting Highlands Premium Outlets | Sebanyak 1,500 peluang pekerjaan u sesiapa yang berminat untuk bekerja di at Genting Highlands Premium Outlets Centre yang dijangkakan akan dibuka pada suku ke 2 tahun ni.


Peluang kerjaya akan berlangsung selama 3 hari bermula 13 Feb hingga 15 Feb, di Wawasan 2020 grand ballroom di Awana Genting Highlands Gold & country Resort bermula jam 10 pagi hingga 7 malam

Image result for genting premium outlet



Kekosongan dalam pelbagai kategori seperti pengurus stor, pembantu pengurus, jurujual, penyelia dan banyak lagi sekiranya ada yang berkelayakan.


Genting Highlands Premium Outlets adalah pusat ke 2 akan dibuka selepas Johor Premium Outlets yang dibuka pada 2011, Premium Outlet pertama di Malaysia dan di South East Asia. 


GPO ini akan menempatkan 150 rekaan dan brand dengan katanya dan penjimatan sebanyak 25% hingga 65% sehari...wow gitu tapi nak naik kesana tu walau hanya 45min kot nanti bertambah sebab kesesakkan orang nak membeli belah.


Temuduga terbuka akan dijalankan dengan kerjasama Adidas, Aigner, BCBGMAXAZRIA, Beauty Scents, Brooks Brothers, Calvin Klein Jeans, Charles & Keith, Coach, Furla, Gap, Guess, Hugo Boss, Kate Spade, Michael Kors, Oroton, Pedro, Polo Ralph Lauren, Puma, Samsonite, Superdry, Swatch, Time Lab, dan Wacoal.


Antara jenama makanan pulak antaranya Absolute Thai, Baskin Robbins, Dome Café, George & Dragon, Juan Valdez Cafe, Starbucks Coffee, dan TCBY Frozen Yogurt.


Yang pasti jalan ke sana akan makin sesak dan bertambah sesak...memang tak jauh pun dari tempat Umi cuma kena cekal hati menempuh kesesakan jer la dan kalau boleh memang berhasrat nak pergi sebab dapat air-cond free hahaha


Selamat berhujung minggu!