Tabah OST Dia Bidadariku

10:33 PM


Image result for bidadari ku erra fazira

Sedap sungguh dengar lagu Elizabeth Tan yang jadi OST cerita Dia Bidadariku...memang rasa tak boleh move on dengan suara Elizabeth Tan yang special ni sampai ternyanyi-nyanyi pulak dah..

Berbalik pada drama bersiri ni..hehe memang lawak walau pelakon tu dah agak berumur dan memang cerita ni pun pasal orang dah berumur, masih bujang sebab patah hati..gitu la lebihkurangnya.  

Seronok tengok si Wan Raja yang berwatak lembut, Hisyam Hamid yang memang sweet dan sicantik manis Erra (psst..tapi dah nampak berusia jugak dia ni..hehe)

Okay..ni dia lirik yang dok terngiang2 ternyanyi2 didalam hati...͜͡


♪ Tengah malam bulan terang

Sepinya rasa seolah

Hanya ku saja terjaga


Sejarah kita setahun setengah

Seolah tak kisah peduli semua

S'perti hatiku tak terganggu

Sekarang aku lebih tabah dari dulu

Ku tak perlukan kamu

Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi


Kerna kamu ku di sini

Tanpa kamu takkan aku punyai hidup s'begini

Kini tiba babak kedua
Ku rasa teruja ku bentangkan sayap
Lihat aku terbang pergi


Sekarang aku lebih tabah dari dulu

Ku tak perlukan kamu

Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh


Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi


Sejuta bintang berkelipan kerna aku

Langitmu kini gelita tanpa cahaya dariku

Aku yang kau puja

Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba

Sekarang aku lebih tabah dari dulu

Ku tak perlukan kamu

Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi
Tapi sehingga itu ku harapkan
Terbaik bagimu ♪ 

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB