Assalammualaikum

Agaknya korang dah siap ke kelengkapan untuk menyambut Syawal yang bakal tiba ni? Tahun ni Umi bersiap sederhana jer dan jualan besar-besaran Lazada dari 19 May hingga 30 Jun bersempena Marhaban Ya Ramadhan dan Riang Ria http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-fashion/ Umi pun terus terjah untuk dapatkan barang-barang yang dihajati.yang sedang berlangsung ni jom kita pakat jengah dengan potongan harga sehingga 80% dan semestinya berbaloi-baloi.

a. Tema untuk hari raya tahun adalah warna brown / coklat dan ni dah dibincangan kan 2 bulan sebelum raya kot atau lebih tepat dari tahun lepas2 bulan sebelum raya  Alhamdulillah D'hubby dan adik beradik yang lain pun cakap ok.


b. Bagi Umi ciri-ciri baju yang dihajati tu semestinya ikut tema, simple tapi anggun sesuai untuk Umi yang dah semakin berusia ni.  Ciri-ciri kewanitaan Melayu tu harus ada jugak tau.  Sememangnya semua orang nak nampak cantik dan kesemua benda yang difikiran ni memang boleh Umi dapati kat Lazada ni.

Ni lah hasil carian Umi dan memang bertepatan dengan citarasa Umi jugak.


semestinya Umi nampak kurus dan anggun dengan busana ni
tudung dari Naelofar Hijab ni memang brand kegemaran dan sememangyan Umi akan bertambah ayu dengan tudung ni ;D

Bag tangan dari Carlo Rino ni memang sangat padan dengan tema kami anak-beranak 


kasut ni pulak memang sesuai untuk Umi untuk tampak lebih tinggi hehe dan materialnya pulak dari PU leather yang sedan dicuci la dan sesuai untuk semua acara untuk Umi tampil anggun

Jadi sesiapa yang masih tak tahu nak beli apa dan dapatkan apa sila jengah ke http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-fashion/ dan Umi pasti kita boleh dapatkan apa yang kita hajati tak kira apa tema sekali pun.  Jadi tunggu apa lagi jom kita beli di Lazada dengan harga yang terbaik ni