Rawat Penyakit Kulit dengan Glow Gelenggang

6:34 PM

Assalammualaikum

Alhamdulillah Umi berpuas hati sungguh lepas guna produk Glow Gelenggang ni selama 2 minggu secara konsisten memang nampak kesan pada kulit dan kegatalan badan malah elergi pada kulit badan anak bujang pun menampakkan hasil dan Umi memang syorkan sangat.

Glow Gelenggang ni produk organik & bebas bahan kimia yg membantu melegakan gatal² kulit yg disebabkan oleh gatal, eczema, panau, kurap, psoriasis, kudis buta, resdung & apa saja masalah berkaitan kulit (kecuali chicken pox) dan boleh digunakan pada seluruh badan dan jugak muka dan dah boleh jadi pencuci muka pun jugak tau


Penggunaan 2-3 Kali secara konsisten membantu mengurangkan masalah kulit cth panau dan produk 
Glow Gelenggang ni memang tak panas, tak pedih, tak berbau busuk, tak merengsakan kulit, tak mengeringkan kulit dan sesuai untuk semua peringkat umur dan tak perlu risau untuk wanita yang berhamil dan boleh digunakan tanpa was-was

Herbal Oil Habatus Sauda
Herbal Oil Habatus Sauda | Memang wangi dan bau seakan coklat pun ada vanila pun ada tapi jangan la nak cuba nak rasa.  Fungsi minyak ni untuk merawat bahagian kulit yang terkena kurap, panau, kudis, gatal-gatal dan jangkitan kulit.  Cuma sapu sampai mesra kat kulit dan jangan risau utk sapukan kat wajah tapi bau dia memang mengancam macam rasa nak makan pun ada hehe

Organic Herbal Soap Glow Gelenggang

Organic Herbal Soap Glow Gelenggang | Sabun ni Umi guna kat muka ni memang rasa segar nyaman macam berangin sejuk gitu dan rasa hilang segala noda dan kulit-kulit mati dan memang kulit rasa lembut.  Fungsi dwi sabun yang lembut dan kasar tu memang best bila tonyoh kat kulit muka..memang serius rasa lembut dan gebu pulak kulit muka Umi hehe.  

Sabun ni boleh guna waktu mandi terutama bila kita balik kerja kita memang berpeluh dan rasa miang2 kat badan dan bila mandi kita guna sabun berherba ni memang rasa nyaman sungguh 

***********************

Dalam kita sibuk dengan pelbagai produk, harus kita tahu apa kandungan bahan yang terkandung dalam  produk yang kita bakal guna dan yang kita guna dan bahan-bahan yang digunakan untuk sabun glow gelenggang ni adalah

Herba gelenggang
Habaus Sauda
Susu Kambing
Minyak Argan
Minyak Zaitun
Menthol

Okay untuk keterangan lanjut mengenai produk glow gelenggang boleh terjah kat bawah ni

Web : www.glowgelenggang.com
FB Page : Glow Gelenggang
WhatsApp : 014-544.5951


InsyaAllah, dengan izin Allah swt masalah kulit kita akan berkurangan dan mungkin hilang terus bila kita guna dengan secara konsisten produk ni tapi jangan pulak bercampur aduk dengan produk lain untuk kita tengok hasilnya.

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB