Rezeki dibulan Syawal

11:28 PM

Assalammualaikum wbt

Alhamdulillah dan terasa bertuah betul bila +Cik Ash  menghubungi Umi dekat FB dan mengesahkan yang Umi antara pemenang segmen Giveaway Anniversary dan Duit Raya kelolaan Cik Ash dan rakan-rakan.

Terima kasih daun keladi dan tahniah buat semua penaja dan juga pemenang termasuk Umi la kan ;D



Umi pun hampir lupa pasal segmen ni sebab bersibuk dengan Aidil Fitri, balik kampung dan menguruskan anak dan semasa Cik Ash hubungi tu Umi kat atas lebuhraya menghala balik ke KL. Dah la bila balik kampung D'hubby kat Utara ni Celcom memang lemah selemah-lemahnya dan tersungkur sampai nak meroyan la jugak Umi rasa..haha.  Kalau nak dapat servis internet kena la duk kat tengah jalan raya...isshhh alamat memang tak la..korang rasa? hehe


Jom like FB page Cik Pinz ni

Selamat malam

p/s banyak yang Umi nak cerita tapi la ni tengah penat dan nak rehat..yang pasti esok kena mula kumpul bahan untuk entri Aidil Fitri dan jelajah kami ke negeri Jelapang Padi Negara ^__^



You Might Also Like

5 sudi meninggal jejak

  1. Alhamdulillah rezeki tu.
    Selamat hari raya Aidilfitri mohon maaf zahir batin sis ;-)

    ReplyDelete
  2. tahniah ye umi...seronok kan join giveaway ni....ade je sangkut rezeki nya...

    ReplyDelete
  3. tahniah terima kasih jugak join giveaway cik ash..

    ReplyDelete
  4. wow...tahniah... belanja topup...

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB