Atiehilmi.com | First Giveaway Ukhuwah kerana Allah!

11:00 AM

Assalammualaikum semua

Jom kita join dan memeriahkan 1st Giveaway oleh blogger Atie Hilmi disamping mengeratkan ukhuwahfillah sesama kita

Seperti biasa sila klik banner untuk keterangan lanjut ok


ni diaa hadiahnyaa tapi rasanya pokok tu tak termasuk kot...hehe



You Might Also Like

12 sudi meninggal jejak

  1. Good luck kak. Kalau Ada masa nk join juga lah senang je syaratnya

    ReplyDelete
  2. 1st GA eh! seakan inspirasi pula untuk Mrs. A buat GA.
    Mrs. A pun tak pernah buat apa-apa GA mahupun segmen risau tak mampu nak committ
    Anyway good luck sis

    ReplyDelete
  3. ala baru ingat nak dapatkan pokok tu hahahaha.. good luck sis.. :)

    singgah sini.. ^^

    http://www.mohdnoorshawals.com/

    ReplyDelete
  4. "Pokok tu tak termasuk" hahahaha lawak la umi fuzy nih. Goodluck :D

    ReplyDelete
  5. Menarik nih... Bookmark dulu, nnt blh join...

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB