Jalan-jalan ke Genting Strawberry Leisure Farms Part 1

1:14 AM


Kami singgah ke Genting Strawberry Leisure Farms ni sewaktu balik dari open house raya rumah sepupu d'hubby kat Kuala Kubu Baru...raya kan sebulan hehe, jadi sebab masih awal kami singgah la cuci-cuci mata sambil nak menyedut aircond percuma kiki..

Kalau sesiapa nak pergi, pergi jer sebab kalau nasib baik strawberi dah masak dan kat sana pun dijual sayur-sayuran jugak.  Kalau dah nama tempat pelancongan, ada la jugak coffehouse dan pelbagai makanan berasaskan tanaman kat situ cuma sediakan duit jer la

Biar gambar jer la berbicara.. ;)













 



You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB