Kejadian di KL Sentral untuk kes FINAS ^_^

1:48 PM

ni kejadian terjadi bila kena pi ke pejabat MAS kat KL Sentral untuk issue tiket group FINAS nak ke Sarawak.  Dek sebab ada issue tak selesai so kami pun jalan-jalan cuci mata dan isi perut.  Dh lagi pun masuk waktu makan kannn.

Sebelum tu dah usha dan ternampak gerai mee tarik warisan asli dan dah semat dihati keke nak la makan kan.

Memang sedap dan lazat, tak terkata bila dapat makan dengan rasa mee yang sangat lain dan boleh dibagi 10/10 dan air teh dia yang terbaik.  

Sesiapa yang kat KL Sentral ni kena cuba ok.   


nampak tak dia tarik mee tu...awesome kan

Bismillahhirohmanirohhim...jemput makan semua hehe

Beef mee dgn mee yang lazat...perghhhh


menu dia yg simple tp rasanya terangkat
sedap sungguh air teh diaorg

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB