Cara membuat air khatira

4:09 AM

Terbangun awal pulak kita! hehe mana taknya tidur pun lepas solat Isyak sbb rasa letih sangat walau cuti kot semalam,,,mungkin faktor cuaca..mungkin fakto usia...warghhhh hehe.

Tetiba teringat malam tadi lepas waktu berbuka ternampak post dr kwn FB cara2 buat air khatira yg asalnya dari Johor ni..mmg sedap...Jom cuba

Post kat sini untuk simpanan kot2 la teringin nak buat sendiri kan sbb dgn rakyat yg ramai ni untung dibuat sendiri dari membeli tp kalau tak sedap...beli jer la kannnn



Source : Facebook

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB