Eh..November bloglisted by Aisyah Nyais

4:20 PM

Assalammualaikum...selamat berhujung minggu!

Tadi ingat nak BW jer tp bila buka je blog ni ternampak kat blog Athirah yang Umi terpilih antara 10 pemenang bloglist November oleh Aisyah Nyais...Alhamdulillah..so jadi la entry sekejapan ni..nanti2 Umi cerita kisah lain pulak..

Image result for happy girl jumping gif

P/S Umi pun dah jenjalan kat blog2 yg lelain tu...rasa kecil pulak diri yang makin membesar ni dgn blog depa yg cantik menarik tu..hehe

"Quote :
Haa entry kalini nak update nama pemenang. Seperti biasa, aku  mencari 10 orang pemenang bloglist untuk sesi november ni..Agaknya siapa ye? Jom scroll tengok korang terpilih kan. ehehe! Oh ya, pemenang dipilih menggunakan random.org jaa hehee.
Tahniah kepada para pemenang. Nantikan pencarian yang seterusnya.....Unquote"

You Might Also Like

0 sudi meninggal jejak

terima kasih atas kunjungan dan komen anda semua, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

News Feed 1071

AFB